Klacht: ruim over me mb

op 13 juli 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben ruim vier jaar klant bij simpel, nu heb ik een week geleden mijn abonnement vernieuwd naar de eurodeals met na zes maanden 5 gb voor 10 euro per maand. Ik betaalde voorheen 22,50 voor 3000 mb internet, onbeperkt bellen en sms. Normaal gesproken verbruik ik tussen de 1500 en max 2500 mb per maand . Nu zit ik ineens op de ruim 3140 mb, terwijl ik niks anders heb gedaan dan normaal. Updates worden alleen uitgevoerd via Wi-Fi. Vandaag twee keer gebeld met de klantenservice, eerste keer werd ik behandeld als een dom blondje, de tweede keer wel netjes behandeld maar er werd wel gezegd dat het waarschijnlijk aan me telefoon lag. Ik heb geen nieuw toestel, ik doe niks downloaden want me telefoon geheugen is vol. Gelukkig een plafond ingesteld maar me rekening is van deze periode ruim 50 euro en normaal gesproken 22,50 Met af en toe een uitzondering als ik naar service nummers bel. Ik vind wat er nu gebeurd is rond uit schofterig. Overigens gebruik ik thuis altijd Wi-Fi.

Ik ben tevreden als ik mijn normale maand bedrag moet betalen. 22,50 dus. Ik heb geen service nummers gebeld.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 14 juli 2018 om 14:48 geantwoord

Heeft op 15 juli 2018 om 11:43 geantwoord

Alle instellingen zijn juist . Waar het mij omgaat is dat ik normaal tussen de 1500 en max 2300 mb gebruik, ik verander mijn abonnement naar een euroknaller en ineens verbruik ik ruim 3100 mb dat vind ik raar. En boven genoemd is geen oplossing. Want dat weet ik allemaal. Dit is een tip en geen oplossing. Thuis staat me telefoon idd voornamelijk op de Wi-Fi omdat ik zeer slecht bereik heb daar en dus ook niet telefonisch bereikbaar ben thuis vanwege het slechte bereik. Het enige waar ik voorheen over me maandbedrag ging was met bellen. Ik ben nog nooit eerder over me mb bundel gegaan. Dus ja ik vind dit raar en dus niet kloppen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pasja1977