Klacht: Ruilen kussens

op 23 april 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Goedemiddag,

Mijn man heeft afgelopen woensdag om 17.14 uur een 2-persoons ledikant met matras/hoeslaken/matrasbeschermer/2 kussens gekocht ter waarde van € 453,85.
Nu was ik afgelopen vrijdag om 12.45 uur in het filiaal in Venray om de kussens om te ruilen, wordt mij verteld dat dit binnen 1 dag moet gebeuren! Bij het helpen van alle aankopen op de transportkar is dat niet verteld dat de kussens binnen 1 dag geruild cq terug gebracht moeten worden. Ook aan de kassa is dit niet verteld, en volgens de medewerker waarbij ik de kussens niet kon ruilen had dit bij de kassa verteld moeten worden. Ik heb het mijn man nagevraagd en hij is een zéér precieze persoon maar dit is hem niet verteld. Als dit hem aan de kaasa verteld was weet ik zeker dat hij mij gebeld zou hebben met de vraag of hij de kussens wel mee zou moeten brengen.

Mijn aankopen zijn gedaan op woensdag om 17.14 uur en ik kom 1,5 dag later op vrijdag om 12.45 uur om het te ruilen. Dat dit uit hygienisch oogpunt niet een week later kan is begrijpelijk maar ik vind dit een zeer slechte service en zeker bij een aankoopbedrag van € 453,85.

En buiten het aankoopbedrag gaat de verkoper gewoon weer achter zijn balie zitten, zit intussen in een ordner te kijken en zegt dan zonder me aan te kijken: dit moet binnen 1 dag geruild worden. En geen excuses o.i.d. dat de andere medewerkers verzuimd hebben om het te melden aan mijn man.

Graag een reactie uwerzijds,

K. Smits

Geld terug of om ruilen.

Alle klachten die gemeld zijn door boefje40