Klacht: Ruilen

op 10 mei 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een artikel gekocht bij de zara in spanje in een verkeerde maat. Nu wil ik dit ruilen voor het zelfde product in een andere maat. Wordt er keihard gezegt nee kan niet staat ook achterop de bon ? Wie leest dat ? En waarom kan je overal ruilen behalve in nederland zelf primarky doet niet moeilijk over ruilen in nederland met gekochte goederen in engeland terwijl hun ook nog eens met de pond en euro zitten. Doet zara moeilijk over dat het een andere prijs heeft. En ik wil niet eens mijn geld terug!! Goede marketing in crisses tijden waarin zelfs de vd zijn winkels moet sluiten. En niet eens meedenken met het vinden van een oplossing voor mijn probleem?

Gewenste Oplossing:

Als ik het truitje kan ruilen voor een maat s of xs

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah83