Klacht: Rugtas kapot

op 05 september 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

2 weken geleden een rugtas met flamingo’s bij action gekocht. Tas is 4x mee naar school geweest. Na anderhalve week ging de rits kapot. Bonnetje niet bewaard, want hoeft niet geruild te worden. Zojuist terug in de winkel geweest, maar service is ver te zoeken. Zonder bon wordt er niet geruild en het is ook meer dan 8 dagen geleden, dus helaas kunnen we hem niet terug nemen. Dit heeft voor mij niets met ruilbelwid te maken, het is namelijk stuk gegaan en dat zou zo snel niet moeten kunnen.

Als ik het geld terug krijg wat ik voor de tas betaalde zodat ik onze dochter een andere kan geven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Wijzigen Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Buitenbijtje