Klacht: rozijnen

op 17 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 24 dec jl kocht ik in uw winkel rozijnen voor de prijs van 1euro en 39 euro cent maar op 27 dec moest ik in eens 1euro 75 eurocent betalen in twee dagen tijd waren zij met 16 euri cent duurder geworden dit is 10procent opgeslagen en dat vind ik een beete erg veel hoor . ik was het hier niet mee eens ik heb meteen een klacht in gedient en om ophedering gevraagd maar tot op de dag vanvandaag heb ik nog nietst gehoord. dit is heel erg onbeleefd tegen de klant en zeker ook zeer klant onvriendelijk ,graag zou ik toch nog een antwoord van a hwillwn hebben ,of zijn wij als klanten alleen maar goed genoeg om boodschappen te doen bij a h

Gewenste Oplossing:

met een behoorlijk antwoord en uitleg waarom het in twee dagen in eens duurder is geworden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tineke @1940