Klacht: Roze/paarse lijn in scherm s6 edge

op 14 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
ik heb enkele weken terug een roze lijn in mijn scherm gekregen. Eerst ging de lijn nog weg tot 2dagen geleden de lijn blijft staan en als ik lichtjes op de bovenkant van het scherm duw gaat de lijn stilletjes weg. Ik erger mij heel hard aan de lijn.
De GSM is nog nooit gevallen heeft niks van schaden. Heb wel geen garantie papieren maar wel de doos en alle toebehoren. Ik zou graag liefst gratis een nieuw scherm willen want dit is een productie fout van Samsung. Als Samsung dit weigert te maken. Zal ik het in de krant laten plaatsen. Ik hoop dat dat niet moet gebeuren ik wil gewoon van die lijn af komaan 1050 euro en dan dit. Sorry maar dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
Mvg ik hoop dat iemand mij helpt

Gewenste Oplossing:

Als Samsung er een nieuw scherm oplegt liefst gratis want 250 euro is echt te veel voor een fout door Samsung zelf...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Arnaud thys

1 maand geleden - Hallo, het probleem is nog steeds niet opgelost... heeft u al iets gehoort van Samsung want de lijn word steeds dikker...

Alle klachten die gemeld zijn door Arnaud thys