Klachten over Rovo E-Commerce

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Rovo E-Commerce zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Rovo E-Commerce in de categorie Adviesbureau

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Zwembroek retour geen geld

Klacht van CityOfLight2019 op 19 november 2019 over Rovo E-Commerce in de categorie Adviesbureau

Wat een bedrijf Begin 27 juni hier 2 zwembroeken besteld € 43,00 betaald helaas op vakantie 16 juli geen zwembroeken 3 weken later zwembroek geleverd in Alibaba verpakking en niet de goede maat. Mail gestuurd voor retour bestelling € 6,50... Lees meer

Geen betaling binnen 3 werkdagen

Klacht van 10049 op 04 september 2019 over Rovo E-Commerce in de categorie Adviesbureau

In juni bikini besteld. Geen levering en geen terugbetaling. Klacht zou op 29 augustus zijn opgepakt en door Molly binnen 3 werkdagen betaald worden. We zitten alweer richting de 5 werkdagen! Heel slecht! Graag alsnog uitbetalen! Nr. 10049. Meijer Lees meer

bikini niet geleverd

Klacht van pengske op 31 augustus 2019 over Rovo E-Commerce in de categorie Adviesbureau

begin aug een bikini voor mijn dochter besteld, dag erna melding dat ie verstuurd is. Na 10 dagen mail gestuurd of ie onderweg is en daarop een standaard email terug gekregen. na week nog een mail gestuurd geen reactie op... Lees meer

Nooit product geleverd

Klacht van Bram 1983 op 24 augustus 2019 over Rovo E-Commerce in de categorie Adviesbureau

In mei zwembroek besteld, na ruim een maand pas geleverd. Veel te klein, dus gevraagd om te ruilen. Zwembroek teruggestuurd en vervolgens nooit meer een nieuwe maat ontvangen. Steeds de boodschap dat de zwembroek onderweg is maar na 2 maanden... Lees meer

Niet leveren

Klacht van Ikke nooit meer op 08 augustus 2019 over Rovo E-Commerce in de categorie Adviesbureau

In mei 2 zwembroeken besteld, niks ontvangen. Moest 30dagen afwachten tot mijn geld teruggestort zou worden. Dat kon 14 dagen duren... nu weer 14 dagen later... nog geen geld terug.. Lees meer