Klacht: Onbetrouwbare dealer Rotor Heerlen

op 07 augustus 2019 over Rotor Heerlen in de categorie Auto Onderdelen, Autodealers

In oktober 2017 heb ik een Kodiaq gekocht bij Rotor Heerlen. Na circa 3 maanden kreeg ik problemen met de accu van de auto. IK heb wel 20 keer een half of volledig lege accu gehad. Dagen in de garage geweest. Extra kilometers gemaakt. Eind 2018 heb ik ondersteuning gevraagd bij Skoda Nederland. Kwam niet bij de dealer op. Er hebben testen plaatsgevonden en dit heeft er in geresulteerd dat er een zwaardere accu geplaatst werd en aanpassing van de continue spanning van de aansluitpunten zoals dashcam op een geschakelde spanning. Ik heb ruim 1000 km moeten rijden naar de garage of om de accu op te laden. Ik heb twee keer de vakantie afgezegd omdat de accu van de auto leeg was. Ik heb de dealer aansprakelijk gesteld voor de gemaakte kosten. Je verwacht dan dat de dealer zegt: sorry meneer wij vinden het heel erg jammer dat dit gebeurt is en maken u het geld over. De heer Kockelkorn, eigenaar van Rotor heeft het lef om op basis van geen enkel feit de verantwoordelijkheid bij de koper van de auto neer te leggen. Met achtergehouden informatie, suggestieve opmerkingen, verdraaiingen ed. probeert de heer Kockelkorn zijn gelijk te krijgen. Ik adviseer iedereen om geen auto bij Rotor Heerlen aan te schaffen. Als er zich problemen voordoen dan is de heer Kockelkorn degene die alles toewijst aan de koper. Enige ondersteuning in die situatie is niet aan de orde. Gedurende het hele jaar, met circa 20 keer dat mijn accu gedeeltelijk of volledig leeg was, heeft de heer Kockelkorn zich niet herkenbaar geïnteresseerd in de problematiek De empathie van de heer Kockelkorn is veel meters onder NAP.

Allereerst dient de heer Kockelkorn zijn excuses aan te bieden voor het feit dat hij gegevens onjuist, manipulatief, suggestief en verdraaid heeft weergegeven.
Daarnaast dienen de door mij gemaakte kosten van circa € 900 te worden vergoed en
voorts dient er een vergoeding te geschieden van € 4.000 voor de immateriële schade van ontnomen genot van de nieuwe auto.
Voorts de excuses voor het hufterige gedrag van de heer Kockelkorn, eigenaar van Rotor Heerlen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rotor Heerlen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door