Klacht: Vieze bungalow

Amber-bo op 10 januari 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

De bungalow was heel erg vies.
Spinnerag, bloed op de muur, alles in de keuken plakte, stoelen gammel,stinkende badkamer.
We hebben dit gemeld en ze zouden het schoonmaken, ze zijn geweest maar de helft van de spinnerag hing er nog en de rest lag op het bed en de grond.
Wij gaan al jaren met meerdere vrouwen,wij kijken er een jaar naar uit, dit was een domper.
Na thuiskomst een mail gestuurd naar Roompot.
Ik werd erg snel terug gebeld door de Katjeskelder, en die deden het af als een incident.
Daarna nogmaals een mail gestuurd naar Roompot, ben daar door gebeld en zij zeiden ook dat het een incident was maar hij zei elke klacht is er een teveel.
We horen van veel mensen klachten over de Katjeskelder, maar die hebben geen klacht ingediend, die gaan alleen niet meer.
Daarop hebben wij nog een mail gestuurd dat wij de dupe zijn van mensen die geen klacht indienen.
Nu na 3 weken nog steeds geen reactie.
Wat we ook nog gemeld hadden was dat we in het restaurant hadden gegeten en dat er inplaats van gebakken uien verbranden uien op de schnitzel lagen, we kregen als reactie alleen sorry.
We hadden een gourmet besproken en de gourmetpan was beschimmeld.
Terug gegaan we kregen een ander en die was ook er smerig, die hebben we zelf maar schoon gemaakt.
We zijn door het restaurant en de winkel ook nog gebeld met als reactie ik was er die dag niet maar sorry.

We zouden graag een tegemoetkoming of tegoedbonnen willen.
Zodat we de vakantie nog een keer over kunnen doen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 31 januari 2012 om 12:10 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met fam. Binnendijk opgenomen en de klachten besproken en excuses aangeboden voor hetgeen men ter plaatse ervaren heeft. Geen compensatie aangeboden.

Amber-bo

Heeft op 01 februari 2012 om 10:25 geantwoord

Hier 1 van de vrouwen die mee is geweest met Mevr. Binnendijk. Dat contact is wat wij in onze mail naar jullie hebben verteld. Na melding bij jullie hebben ze geen contact meer opgenomen en is er dus ook geen oplossing. We gaan nu ook maar bij alle reiswijzers doorgeven hoe slecht het was. Als ze dat liever willen ook goed. Groetjes Ingrid Fu.

Bericht van Roompot

12 jaren geleden - Geachte mevrouw Fu, Hartelijk dank voor uw reactie. Op 5 december jl. hebben wij een tweede schrijven mogen ontvangen van mevr. Binnendijk aangaande haar verblijf op De Katjeskelder. Op 7 december jl. heeft de regiomanager naar aanleiding van deze brief telefonisch contact met mevr. Binnendijk opgenomen en zijn alle bevindingen nogmaals besproken, zoals reeds door ons vermeld bij "oplossing". Wij beschouwen deze kwestie hiermee dan ook als afgehandeld. Met vriendelijke groet, Webcareteam Roompot Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door