Mijn Klacht:
Hallo
Wij zijn van 28 april tot 1 mei een lang weekend naar resort arcen geweest . Wat wij aantroffen bij aankomst vas te gek voor woorden . Er lagen kruimels op het aanrecht .etens resten in de prullenbak en oliespetter op de wanden het bestek was ook erg smerig .en de vloer was zwart van viezigheid .na aankomst hebben wij gelijk de receptie gebeld en er kwam al snel iemand om schoon te maken .maar had wijnig atrebutten bij zich om schoon te maken (geen dwijl ) . we zijn zelf maar aan de slag gegaan omdat onze baby graag rond kruipt . Gelijk het smerige bestek gewassen en de vloer proberen te wassen (was geen dwijl) en gestofzuigd .niet echt een ideaal begin van de vakantie wij waren dus ook erg teleurgesteld . Gelijk een ongemakkelijk gevoel het hele weekend omdat je toch in je achterhoofd weet dat het allemaal er smerig is . Onze baby van 10 maanden kreeg ook de volgende dag pukkeltjes om haar mond .wij denken dat ze dat van de vieze vloer heeft . Al met al niet echt een geslaagd weekend erg jammer .ik hoop dat roompot ons tegemoed kan komen .
Gr johan
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag het hele bedrag terug . Omdat mijn weekend verpest is .omdat wij veel tijd kwijt zijn door het schoonmaken erg teleurstellend . Het zal jullie sieren om het bedrag terug te storten .
