Klacht: Vies en smerig verblijf

Johandevreugd op 13 mei 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Wij zijn van 28 april tot 1 mei een lang weekend naar resort arcen geweest . Wat wij aantroffen bij aankomst vas te gek voor woorden . Er lagen kruimels op het aanrecht .etens resten in de prullenbak en oliespetter op de wanden het bestek was ook erg smerig .en de vloer was zwart van viezigheid .na aankomst hebben wij gelijk de receptie gebeld en er kwam al snel iemand om schoon te maken .maar had wijnig atrebutten bij zich om schoon te maken (geen dwijl ) . we zijn zelf maar aan de slag gegaan omdat onze baby graag rond kruipt . Gelijk het smerige bestek gewassen en de vloer proberen te wassen (was geen dwijl) en gestofzuigd .niet echt een ideaal begin van de vakantie wij waren dus ook erg teleurgesteld . Gelijk een ongemakkelijk gevoel het hele weekend omdat je toch in je achterhoofd weet dat het allemaal er smerig is . Onze baby van 10 maanden kreeg ook de volgende dag pukkeltjes om haar mond .wij denken dat ze dat van de vieze vloer heeft . Al met al niet echt een geslaagd weekend erg jammer .ik hoop dat roompot ons tegemoed kan komen .
Gr johan

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het hele bedrag terug . Omdat mijn weekend verpest is .omdat wij veel tijd kwijt zijn door het schoonmaken erg teleurstellend . Het zal jullie sieren om het bedrag terug te storten .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 30 mei 2017 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door