Klacht: Slechte ervaring

Caro1976 op 18 september 2013 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Roompot has resolved this complaint
Klacht opgelost op 24 september 2013
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met de gast opgenomen en e.e.a. besproken. Wij beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld.

Bedrijf Roompot
Categorie Vakantieparken
Status Opgelost
Datum 18 september 2013

Een gezin had een teleurstellende ervaring tijdens hun verblijf in vakantiepark De Katjeskelder van Roompot. Ze meldden dat het huisje oud en vies was, met schimmel in de douche en onhygiënische omstandigheden, waaronder vieze matrassen en een rolgordijn. Bovendien kreeg hun baby vermoedelijk vlooienbeten, wat leidde tot een bezoek aan de huisarts na hun terugkeer.

Mijn Klacht:

Wij zijn vorige week naar een vakantiepark van de Roompot geweest genaamd de katjeskelder.Het huisje was erg oud en vies, er zat schimmel in de douche en op de vloer lag een hele vieze stinkende kalkvlek die bijna heel de vloer bedekte. Op de kamer van de kinderen hing een half verschimmelt rolgordijn, de matrassen in de bedden waren vies, oud en je kwam uit bed met ontzettende pijn in je rug.
En het ergste van het geval is nog dat mijn zoontje van 8 maanden wakker werd en helemaal onder de bultjes zat, bij thuiskomst constateerde de huisarts dat dit waarschijnlijk vlooienbeten zijn. ( die heeft hij dus in dat huisje opgelopen.
Het zwembad en met name de pashokjes en de douches waren ronduit goor met dotten haar overal, De familie verkleedhokjes waren gesloten dus moest je met met z’n vieren in zo’n klein baby hokje waar je je kont niet keren kon, en met een baby is dat niet echt handig. Ik vind het schandalig want het was een dure vakantie.

Gewenste Oplossing:

We hebben nog geen oplossing aangeboden gekregen, ik verwacht ook niet dat dat gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

12 jaren geleden - Geachte gast, Uw klacht hebben wij in behandeling, u heeft deze immers reeds rechtstreeks bij ons ingediend. U ontvangt z.s.m. een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Roompot beoordeeld.

Caro1976

Heeft op 24 september 2013 om 13:26 geantwoord

Ik ben gebeld en dacht dat ik hoorde dat ik een waardebon van € 125.00 zou krijgen maar het was dus een waardebon van € 25.00. en dat op het bedrag van € 652 wat wij er ongeveer voor betaald hebben , vind ik dit geen oplossing en ben er dan ook niet tevreden over. € 652 betalen voor een goor en smerig huis met vlooien en dan een waardebon van € 25.00 mee afschepen nee niet netjes van de Roompot. ik ga ook een klacht indienen bij Radar tv en de consumentenbond. en nogmaals deze klacht is niet afgehandeld voor mijn part.

Roompot

Heeft op 24 september 2013 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met de gast opgenomen en e.e.a. besproken. Wij beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM