Klacht: Schoonmaak en service Roompot

Ron1961 op 08 mei 2013 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zitten in een nieuw park in een drie gezinshuis. Aangekomen bleek dat de schoonmaak onvoldoende is. Een volle vuilniszak, hondendrollen in de tuin, spuug op de ramen van de openslaande deuren en zeer vuil bestek.
Na de klacht te hebben gemeld gebeurde er niets. Nog maar eens, weer niets. Nog maar eens. De mededeling van de receptioniste: dat is niet van ons maar het schoonmaakbedrijf. Vreemd ik huur toch van jullie. Het is jullie naam die te grabbel wordt gegooid als het schoonmaakbedrijf zijn werk versloft. Daarbij wordt er door de huurders € 115,00 schoonmaakkosten doorberekend. Na aangegeven te hebbende vuilniszak op straat te zetten (de vierde melding dus) gaf de receptioniste aan het opnieuw aan het schoonmaakbedrijf door te geven. Maar nee hoor. Waarschijnlijk begrijpen ze het niet want een groot gedeelte van de schoonmakers zijn van Poolse afkomst. De vuilniszak stond voor de deur maar is vannacht opengeklauwd waardoor het vuil door de hele buurt ligt. GOEDE SERVICE hoor Roompot!
De hondendrollen hebben we zelf inmiddels opgeruimd en het bestek zelf maar gereinigd.
Het park staat in Cadzand is nieuw maar zal snel verpauperd zijn met zo’n management. Schandalig. En dan durven ze ook nog te publiceren dat er bungalows te koop zijn.

Gewenste Oplossing:

Opruimen van de klerezooi en een vrijstelling van de schoonmaakkosten van €115,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

12 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 juni 2013 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en een compensatievoorstel gedaan, hegteen door de gast geaccepteerd is. De klacht is hiermee dan ook afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door