Klacht: Rioolstank en bijgeboekte producten

nielskuiperij op 08 januari 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een chaletje gehuurd in de periode van 6 januari t/m 9 januari 2012. Toen we aan kwamen stonk de badkamer gigantisch naar een rioollucht, en dacht misschien is er in huisnummer 452 allang niemand meer geweest dus dat zal zich wel weer herstellen, maar helaas, heb het hele weekend in een stinkende huisje moeten zitten. Daarbij werden wij de laatste dag gebeld door de receptie dat er nog een rekening op stond van 25 euro…. Er zou een feest arrangement geboekt zijn op 7 januari… nou wij wisten van niks dus deze zou de medewerkster schrappen? ik vraag me af hoe dat mogelijk is maar goed…

In ieder geval een reactie van Roompot, en misschien een tegemoetkoming

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

12 jaren geleden - Geachte heer Kuiperij, Zojuist hebben wij kennis genomen van uw bevindingen. Wij willen u hierbij mededelen dat wij uw klacht in behandeling zullen nemen. U ontvangt binnen 3 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groeten, Webcareteam Roompot Vakanties

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 16 januari 2012 om 13:02 geantwoord

Mijnheer gesproken en excuses aangeboden dat e.e.a. niet op orde was, maar in het systeem stond dit niet gemeld, uitgelegd dat indien gasten iets gemeld hadden wij wel iets hadden kunnen oplossen, maar zonder melding te plaatse lukt dit niet. Gezegd dat er iemand aanwezig was voor de gasten.

Alle klachten die gemeld zijn door