Klacht: Raden ons aan advies om in quarantaine te gaan te negeren. Is MAAR advies

op 02 augustus 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij boekten een midweek in vakantiepark Leukermeer. Wij wonen in de provincie Antwerpen in België en worden geadviseerd om twee weken in quarantaine te gaan als we naar Nederland zouden reizen.
Omdat wij belang hechten aan het navolgen van advies omtrend het indijken van Corona willen wij niet gaan. Want wat na die vijf dagen, terug naar België en weer in quarantaine hier?
Wij namen contact op met roompot en legden de situatie uit. Volgens hen zijn zij ons niets verplicht en is het onze keuze om niet te komen. Het is MAAR een advies dat wij zelf wensen op te volgen.
Geen geld terug en ook geen omboeking.
Heel duidelijk dat het bij hen niet gaat om mensen, we zijn gewoon een nummer, ook al bezochten we al vaker hun parken.
Het gaat hen enkel om het geld.
Zo gaat corona enkel verder verspreiden. Jammer, echt jammer.

Wij willen graag ons geld terug of een voucher om op een later gepast tijdstip toch deze of een ander vakantie te plannen.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 03 augustus 2020 om 08:57 geantwoord

Heeft op 03 augustus 2020 om 16:38 geantwoord

Dit is geen oplossing, dit is weer van het kastje naar de muur.

Reactie van de melder van de klacht Teleurgesteld in Roompot

3 dagen geleden - Je mag deze zaak niet opgelost noemen als ze ons enkel melden dat de Gastenservice waar we zelf al een uur mee belden en meerdere mails mee stuurde op de hoogte is gebracht. Want die helpen ons niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgesteld in Roompot