Klacht: park resort arcen

op 09 oktober 2019 over Roompot in de categorie Vakantieparken

beste heer of mevrouw

ik heb in maart jl contact gehad met jullie over een vakantie park
wij gaan eigelijk altijd naar vakantie park weertebergen van jullie
wij zijn hier al zo vaak geweest en dat was dit keer weer de bedoeling , was daar mee bezig maar omdat we met 20 pers waren is het niet heel makkelijk een huis te vinden en nam contact op met jullie , ik vroeg of er ook wat anders leuks was evt het enige wat ik echt wou is dat het een goed zwembad voor de kinderen en leuke dingen te doen zijn voor hun daar doe je het immers voor . de gene die ik aan de lijn had zei dan moet je echt naar arcen dat is nog mooier kan je echt niet vergelijken met weertebergen , ik zei nog en het zwembad en speeltuin (binnen ) ja dat is ecgt super daar , nou prima dan gaan we daar voor .

nou wij komen daar afgelopen vrijdag aan en ik schrok echt van het zwembad zelfs kinderen van 6 wou niet zwemmen echt saai hier zeiden ze ik schrok er echt van zwembad past gewoon in me achtertuin echt zo slecht en dan hebben we het nog niet over de binnen speeltuin dat je het een speeltuin durft te noemen echt te erg .
kinderen hebben heel het weekend binnen gezeten was super slecht weer en naar het zwembad wilde ze niet

ben nog naar de receptie gegaan en daar kreeg ik te horen ja u heeft hier niet geboekt dat heeft u bij het call center gedaan dus daar kunnen we niks mee , ik zeg nog dan wil ik de manger even spreken ze zei die is er nooit in het weekend !ik zeg maandag dan , nou dat weten we nooit wanneer hij er is (oke handig als de manger er eigelijk nooit is )

ok ik gebeld naar het call center hun mij doorverwezen naar deze site maar zeiden eigelijk dat we nzar kantoor moesten want nu vallen we onder het park ? nou zo vriendelijk vond ik ze daar niet vroeg om een camping bed waar ik nog over gebeld had eerder die week maar waar ze niks van wisten , prima kan gebeuren maar ze zeiden wel nou die moet je zelf even komen halen ?

vond dat we echt slecht behandeld werden

ik ga altijd met veel plezier naar weertenbergen met ons gezin en kenissen en vrienden raden we dit park aan maar zou het personeel wel laten weten dat dit niet bergelijkbaar is met resort arcen

vond het heel jammer huis waar we inzaten was verder mooi niks op aan te merken maar de rest vond ik echt vreselijk mijn kinderen vonden het het stomste park ooit

reserverings nummer 19208503

mvg patty de keijzer
0614674861

ik ben tevreden met een leuk zwembad waar kinderen van 11 zich kunnen vermaken en zoals bij weerte bergen een gok hal de trampolines binnen dt is prima maar dit , nooit meer

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 15 oktober 2019 om 13:12 geantwoord

Heeft op 17 oktober 2019 om 11:38 geantwoord

Geachte mevrouw Hillebrand,

het spijt mij ten zeerste om deze reactie van u te moeten lezen.
Ik kom met een serieuze klacht bij jullie, ten eerste krijg ik een bericht met \"hoera uw klacht is in behandeling genomen\" beetje rare tekst vind u niet.
En daarna word dit opgepakt alsof ik jullie een tip heb gegeven.
Ik ben uiterst teleurgesteld in jullie medewerkers en het park waar wij verbleven.
Wilde vanmiddag eigenlijk de volgende vakantie gaan boeken maar na deze reactie ga ik toch voor een ander park kijken. Ik zal jullie ook nooit meer aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Even voor de duidelijkheid, ik hoef geen geld terug voor deze vakantie maar een kopje koffie met een stukje taart bij ons volgende verblijf is toch wel het minste wat jullie hadden kunnen voorstellen.
Heel erg jammer dat dit zo moet gaan, had dit niet verwacht van zo een groot park.

Patty de Keijzer

Bericht van Roompot

3 dagen geleden - Beste mevrouw de Keijzer,Bedankt voor uw bericht. De tekst die u citeert komt niet van ons vandaan maar van klacht.nl Uiteraard hebben wij uw klacht serieus genomen en wij vinden het jammer dat u dit anders ervaren heeft. Graag bieden wij u dan ook een horecavoucher t.w.v. € 50,00 aan. Deze horecavoucher is één jaar geldig en kunt u bijv. gebruiken op Weerterbergen. Kunnen wij deze versturen naar het bij ons bekende adres? Wij horen het graag van u.Met vriendelijke groet,Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Reactie van de melder van de klacht patty de keijzer

3 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw,hartelijk dank voor uw reactie en jullie oplossing van mijn klacht. De voucher kan inderdaad naar het bij jullie bekende adres verstuurd worden.Met vriendelijke groet,Patty de Keijzer

Bericht van Roompot

2 dagen geleden - Beste mevrouw de Keijzer,Bedankt voor uw reactie en wij zullen de horecacvoucher vandaag per post versturen. Graag tot ziens op één van onze parken!Met vriendelijke groet,Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door patty de keijzer