Klacht: Ontevrede over verblijf Roompot klein vink

op 13 juli 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

over ons middeweek verblijf in een chalet op het Roompotpark klein vink te Arcen, Helaas viel het verblijf behoorlijk tegen. in eertse instantie hadden we een verblijf op de spa Arcen, ruim 7 km van de klein vink gekregen waar helemaal geen faciliteet te vinden waren, de volgende dag gebeld naar de receptie en tegen bijbetaling van 76 euro mogen we naar accommodatie in de klein vink, in deze chalet van dinsdag tm vrijdag hebben wij ontzettend last van de rioolgeur,

op 1 e dag dachten we het huisje te lang niet in gebruik en dat verder weg gaat maar niet, overdag waren de hele dag op het park en s avond zatten we buiten maar savond binnen was niet te doen, wou dit toen melden maar was toen 23.30 u en de technische dienst waren niet meer te bereiken, de volgende ochtend meteen gebeld en na twee uurtjes kwam iemand kijken, paar uurtje weer later begon de geur naar boven te komen en toen rond 18 u weer de 2e klacht gemeld, toen kwam iemand van de beveilingdienst en ze kon niets voor ons doen behalf een leeg emmer op de put leggen en dat morgen pas iemand kon komen kijken, wij hebben de afgelopen 3 dagen geen gebruik van de douche kunnen maken en s nacht was de geur niet te verdragen, heb aan mijn middeweek die was als verjaardag kadotje ( 06-juli jarig geweest) helemaat niets aan, heb bij de receptie ook gemeld en toen krijg ik te horen ondat ik nu weg ga kunnen voor ons niets betekennen, ik krijg de keus voor een kaartje voor de Thermaalbad of 25 euro korting,was niet mee eens! heb voor de laatste gekozen maar onderweg bedenk me dat het niet waard is, mijn man heeft 285 euro voor betaald en met die tegemoetkomming van 25 euro nemwn wij geen genoeg mee!
wij hebben slecht tot niet kunnen slapen en mijn vakantie is jammer genoeg niet gegaan zoals gepland was.
Als wij dit hadden geweten hadden wij namelijk nooit een Chalet gehuurd bij Klein vink.

Graag zouden wij zien dat Roompot met een voorstel komt voor een passende oplossing.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Elgourari