Klacht: MUIZEN LOPEN ZICHTBAAR IN HET HUISJE! Zie klacht 26 januari 2025

EdithKees op 26 februari 2025 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden heb ik een klacht gemeld over Roompot Marinapark Volendam. Deze klacht is door jullie in behandeling genomen. Roompot heeft aan jullie doorgegeven dat zij binnen 30 dagen zullen reageren.
Op onze pagina staat dat Roompot heeft gereageerd. Dit is niet waar. Wij hebben na het melden van onze klacht bij jullie, geen enkel bericht ontvangen van Roompot.
Inmiddels zijn de 30 dagen verstreken.
Wat nu?
We hopen dat u het alsnog kunt oplossen voor ons.
Vriendelijke groet,
Kees en Edith Hopman

Gewenste Oplossing:

Een financiële compensatie.
Zoals we al eerder hebben beschreven hebben wij € 149,- betaald voor de huur, € 50,- voor 4 lakenpakketten ( waarvan er 2 ongebruikt retour zijn gegaan) en € 52,50 voor de schoonmaakkosten.
Wij zijn van mening dat een huisje waar muizen in rondlopen helemaal niet verhuurd had mogen worden, dus dat het gehele bedrag, € 206,50, retour moet komen.
Gezien de reactie van Roompot Marinapark Volendam waarin duidelijk wordt dat zij geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor dit probleem, lijkt het ons in ieder geval zeer reëel dat Roompot minimaal de schoonmaakkosten van € 52,50 en 2 lakenpakketten € 25,- vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EdithKees