Klacht: Misleiding

op 25 september 2019 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Op 4 september boekten wij voor de vierde keer in ruim een jaar een huisje op het park “Het Grote Zand” van Roompot.
Bij toeval ontdekten wij op 159 dat prijzen tijdens (!) het boekingsproces veranderden. De “oorspronkelijke” prijs was 956 euro en die bleek te zijn verlaagd naar 525 euro. Dat leek natuurlijk erg aantrekkelijk! Maar nadat wij op “verder” drukten viel het op dat de prijs op datzelfde moment ineens 563 euro bedroeg. Omdat deze gang van zaken ons erg bevreemdde namen we voor de zekerheid print screens; we geloofden onze ogen niet!
De per app aangevoerde argumenten sneden geen hout, waarop wij de Roompot directie vroegen om opheldering.
Op dat verzoek om transparantie ontvingen wij echter geen reactie, hetgeen ons vermoeden dat hier sprake was van misleiding natuurlijk versterkte.
Advies: let bij boekingen op veranderende prijzen!!!

Een welgemeend excuus alsmede een afdoende, voor elke leek begrijpelijke en transparante verklaring van het vastgestelde!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 25 september 2019 om 15:00 geantwoord

Heeft op 25 september 2019 om 15:11 geantwoord

Ik lees een herhaling van zetten. Voor fluctuerende prijzen kan ik nog begrip opbrengen, maar NIET voor aangeboden \"lokprijzen\" die tijdens (!!) het boekingsproces plotseling worden verhoogd. Dat is misleiding!

Reactie van de melder van de klacht delacroix

1 maand geleden - Graag zou ik zien dat Roompot ophoudt met verstoppertje spelen en eindelijk inhoudelijk reageert op waar de klacht werkelijk over gaat!!

Alle klachten die gemeld zijn door delacroix