Klacht: Goor

op 07 december 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koffiezetapparaat kapot,wolken stof onder het bed,urinestrepen op het toilet,vet op lamp en schilderijtjes,.
Waterkan dikke kalk
Koffiezetapparaat dikke kalk
Keukenlaatje kapot.
Brandgat in een vies bankje.
Kortom een goor huisje,

Gewenste Oplossing:

€66,00 betaald via VakantieVeilingen ,€66,00 teveel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 10 december 2018 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 december 2018 om 11:55 geantwoord

Ik krijg een bon van € 15. Korting bij een volgend bezoek.
Dat is een schijntje.Ik had op zijn minst een weekend verwacht na zon slecht huisje.

Bericht van Roompot

3 dagen geleden - Beste mevrouw Bouten, jammer dat u het zo ervaart. Zoals telefonisch besproken is dit bedrag in verhouding met het huur bedrag. Met vriendelijke groet, Afdeling kwaliteit Roompot Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Nel bouten