Mijn Klacht:
Wij hadden een weekendje weg geboekt bij Roompot. Maar omdat mijn schoonmoeder onverwachts ziek was (lees: spoedoperatie om een tumor te verwijderen en de diagnose baarmoederhalskanker) konden wij hier geen gebruik meer van maken. In de voorwaarde staat binnen 24u annuleren. Maar hier hadden wij ook niet op gerekend dat dit zou gebeuren en is natuurlijk ook niet binnen 24u gebeurd.
Ik had hier een mail over gestuurd of wij nog konden annuleren of misschien omboeken (dit was ook prima geweest voor 2023) maar geen reactie meer op gehad.
Nu hebben wij een aanmaning gekregen voor de annuleringsnota. Notabene 202 euro voor een vakantie waar wij geen eens gebruik van konden maken!!
Jullie hebben het geannuleerd ruim van te voren dus het huisje is sowieso weer aan andere mensen verhuurd.
En ik heb vandaag gebeld en dan word er gezegd moet je maar gebruik maken van een annuleringsverzekering. HALLO? Wij gaan er toch niet vanuit dat iemand doodziek word en we niet meer kunnen.
Gewenste Oplossing:
Dat de annuleringsnota word kwijtgescholden of dat wij alsnog kunnen omboeken.