Klacht: Animatie/huisje

Cindy- xx op 08 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een klacht over Roompot marinapark Volendam.
Wij kwamen in ons huisje 222 er was het volgende kapot:

– beschadiging (gat in het bad)
– loszittende leuning trap
– loszittende traptree, wat erg gevaarlijk is om de trap op en af te gaan met baby’ S
– geen animatie aanwezig

Wij vinden dit zeer slecht omdat je een borg moet betalen en er niet van te voren word verteld wat er kapot is in het huisje, wij hebben hier gelijk melding van gemaakt bij de receptie maar dan word er gezegd Oja dit was al bekend! Geef dit dan door bij het inchecken of verhuur dit huisje niet en repareer eerst de schade!
Wij huren dit huisje een midweek,
Wat wij ook echt slecht vinden is dat er in een midweek geen animatie is voor kinderen en het zwembad zeer korte openingstijden heeft hierdoor dus niets te doen voor kinderen!
Wat wel op de site staat aangegeven wij vinden dit echt niet leuk voor onze kinderen we willen ze een super vakantie geven en op deze manier is dit echt niet het geval!

De Roompot had de problemen met het huisje makkelijk kunnen oplossen door ma bijvoorbeeld een ander huisje aan te bieden.

Gewenste Oplossing:

Dat er wel animatie aanwezig is voor kinderen, en het zwembad langere openingstijden heeft.
En het huisje in orde is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 12 juni 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door