Klacht: Ronduit slecht

op 26 juli 2016 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Wij dachten een leuk midweekje in oberhausen te kunnen overnachten.
Dus we kozen voor het 4 sterren hotel mercure centro
De naam doet denken dat het aan de overkant van het centrum ligt het is zeker 20 min lopen.
Het hotel oogt als een goedkoop motel gelegen in een industrie terein
De site vermeld dat er een gratis shuttle service beschikbaar is .. Wat dus niet zo is .
Eenmaal aangekomen wat het personeel niet bepaald enthousiast . De kamers op de foto zagen er mooi uit maar eenmaal op de kamer was het muffig beddengoed rook niet fris. Geen tot weinig wifi. Het is nu 25+ graden .. Op de site stond vermeld dat er airco aanwezig was? Er hangt een ventilator aan het plafond die niks uithaald . Dus wij dachten het raam open te doen maar aangezien het naast het spoor ligt heb ik geen oog dicht gedaan. Het was super benauwd op de kamer.
Slecht hotel.
Hotelspecials is niet te bereiken buiten nederland

Een ander hotel of mijn geld terug

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 26 juli 2016 om 11:06 geantwoord

Heeft op 26 juli 2016 om 14:40 geantwoord

Op de site van hotelspecials staat aangegeven airconditioning
En er staat aangegeven dat ze een shuttle service hebben
En er staat niks over de slechte ligging, dit hotel is zijn 4 sterren niet waard. En zitten nu met tegenzin in dit hotel met een chagrijnig kind die geen ook dicht kon doen en mijn vriendin heeft gezondheidsproblemen
Alles wat er beschreven staat op de site van hotel specials klopt niet ik vind dit geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door S.kruidenier