Klachten over Hotelspecials

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Hotelspecials in de categorie Horeca. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 49 klachten nodig voor een plaats in de categorie Horeca

100%
1 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
1 klachten opgelost
1.0 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

kaan mijn hotelcadeau niet activeren

Klacht van op 24 januari 2017 over Hotelspecials in de categorie Horeca

ik heb een HotelCadeau kaart gekregen van € 25 met het nummer 6064362030115819863 en wil deze gaan activeren. Het lukt mij niet deze kaart te activeren daarom belde ik met HotelSpecials maar ook zij willen /kunnen mij niet helpen omdat... Lees meer

horror B&B Riemst groenstraat 7

Klacht van op 12 augustus 2016 over Hotelspecials in de categorie Horeca

15 juli dachten mijn zussen en schoonzus een leuk weekend te hebben,na een lange rit aangekomen werden we haarstig ontvangen door de eigenaar(want hij moest naar de sauna) en liet ons het B&B zien in een sneltreinvaart, totaal... Lees meer

Ronduit slecht

Klacht van op 26 juli 2016 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Wij dachten een leuk midweekje in oberhausen te kunnen overnachten. Dus we kozen voor het 4 sterren hotel mercure centro De naam doet denken dat het aan de overkant van het centrum ligt het is zeker 20 min lopen. Het hotel... Lees meer

Remboursincasso

Klacht van op 31 oktober 2013 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Onterechte incasso. Heb met het bedrijf HotelSpecials, Stationsplein 90-92 in Haarlem, voor het eerst kennisgemaakt via geld afschrijven van mijn bankrekening. Blijkbaar had iemand (wie??) mijn naam en rekeningnummer misbruikt. Daarnaast werkt HotelSpecials met St.Buckaroo voor incasso. Om het moeilijker en ontraceerbaar te... Lees meer