Klachten over Hotelspecials

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Hotelspecials in de categorie Horeca. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

88% van alle klachten opgelost. Nog 41 klachten nodig voor een plaats in de categorie Horeca

88%
9 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
8 klachten opgelost
6.0 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

Prijs van verblijf

Klacht van op 09 juli 2021 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Voor de prijs die wij betaalden voor ons verblijf van 3dagen in Hotel Royal Astrid in Oostende hebben wij een vergelijk gemaakt Er waren aanbiedingen voor dezelfde prijs maar dan wel met een betere kamer en wellness inbegrepen We hadden misschien beter... Lees meer

Ontvang geen factuur

Klacht van op 27 mei 2021 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Ivm een zakelijke reis heb ik een factuur van mijn hotelovernachtingen nodig. Het betreffende hotel geeft geen factuur, omdat het via Hotelspecials geboekt is. Ik heb meerdere malen getracht contact op te nemen via mail en contactformulier. Men reageert hier... Lees meer

Slecht hotel

Klacht van op 20 juli 2020 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Wij de site van hotelspecials zag het hotel er super uit een zwembad een sauna een gratis drankje bij de bar bij aankomst! Weer zou het niet moeten zijn toch? We gaan naar daar met het gezinnetje en na een... Lees meer