Klachten over Hotelspecials

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Hotelspecials in de categorie Horeca. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

88% van alle klachten opgelost. Nog 41 klachten nodig voor een plaats in de categorie Horeca

88%
9 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
8 klachten opgelost
1.8 /10
5 stemmen
5

Tijdslijn

Hotelspecials annuleert eenzijdig overeenkomst

Klacht van op 30 mei 2020 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Bij hotelspecials arrangement geboekt, boekingsbevestiging ontvangen, en paar dagen later ook een boekingsbevestiging van het betreffende hotel ontvangen. Weken later ontvang ik bericht dat de reservering voor het overeengekomen bedrag niet kan doorgaan, en wil hotelspecials de boeking eenzijdig annuleren.... Lees meer

Geld terug ipv voucher

Klacht van op 14 mei 2020 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Ik krijg iedere keer als antwoord dat ik de voucher maar moet accepteren. Maar inmiddels heeft het kabinet besloten dat reizigers geld terug moeten krijgen als ze dat willen, reisorganisaties mogen niet alleen maar een voucher geven ter compensatie. Lijkt... Lees meer

Ik heb een voucher ontvangen voor een door het hotel geannuleerde hotelreservering. Dit was een eenmalige reservering voor een vliegreis. Aangezien ik nooit gebruik maak van hotelovernachtingen ga ik de voucher niet gebruiken en wil ik graag mijn geld terug.... Lees meer