Klacht: Rondreis Bali slecht hotel

op 26 april 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Eind maart zijn we vertrokken op rondreis naar Bali.
We kwamen bij ons eerste hotel aan in Kuta bakung beach hotel . De kamer was totaal niet netjes het haar lag nog naast bed van mijn voorganger de airco werkte amper de geur van schimmel was enorm , kon ook niet anders want de muren waren vol van schimmel. Ik dacht nog dat dit toch maar voor 1 nacht was maar bleek dat we na de rondreis daar terug 7 nachten hadden moeten verblijven. Onze groep van 10 mensen hadden smorgens toch ook problemen met de kamer dat er schimmel vorming was en niet goed onderhouden was . We waren het er allemaal over eens dat we daar toch liever niet wilden verblijven. Toen we dit vertelden aan onze gids zei hij dat dit elke keer hetzelfde probleem bleek bij de reis ?? We konden wel een bijbetaling dien van 600 dollar voor een beter hotel ?? Niemand van de groep wou dit en vond dat stipreizen en Corendon aansprakelijk zijn voor het aanbieden van zo een slecht hotel . ochtend ontbijt was ook zeer miniem en niet verzorgd. Dus wij hadden Corendon aangesproken over de situatie en due zou ons iets laten weten??? Wij hebben geen enkel telefoon als respons terug gekregen . Bij terug keer heb ik direct een klacht ingediend via de reusmzkelaat die het nodige zou doen . Na 7 dagen krijg ik bericht dat ze niets voor mij konden doen?? Ik had hen niet verwittigd had geen klacht opgemaakt ect …. wat ik dan nog het ergste vind was dat we na een ander hotel zoeken ( een week van onze vakantie continue mee bezig geweest ) waar we toch van onze vakantie zouden moeten genieten . Gaan we op een bepaalde dag terug naar kuta naar het hotel en vragen alsnog onze kamer … waar we toch voor betaald hadden . Blijkt dat Corendon achter onze rug voor 4 koppels(
Andere koppels wouden daar ook niet blijven) de kamers hadden geanuleerd . Zonder ons maar ook te verwittigen ?? Dus heeft corendon veel centen kunnen besparen. Wat ik ook erg vind is dat de een reis aanbieden die goedkoper is dan de concurrentie en wat blijkt indien je dan zou bijbetalen voor een beter hotel (wat ik niet als alternatief zie) dat het duurder uitkomt dan de concurrentie. Is het Hun methode on mensen te lokken en eens ze daar zijn op bestemming uit te kleden door bij te betalen ?? Dit vind ik oplichterij en afzetterij. Hun verantwoordelijkheid nemen ze niet op . Ik zal dan ook nietmeer met zo een bedrijf op reis gaan. Mss dat Julie mij hiermee kunnen Helpen?

Ik vind op zijn minst dat we de 8 nachten + al onze onkosten Telefoon/ transfer(die ook hierbij verrekend zijn) . Zou ik voor 2 personen graag willen terugbetaald zien. De stress die hier ook met gepaard ging.de extra kosten van ander hotel vind ik op zijn minst dat corendon dit aka tegemoetkoming kan regelen. En dat ze in de toekomst betere hotels aanbieden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bv65