Klacht: Rommelig in de winkel

op 21 juli 2019 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Op 17 juli j.l ben ik bij C A in Dordrecht geweest,ik dacht eerst dat ik bij de Kledingbank was,bij alle afdelingen lagen meerdere stapels kleding op de rekken ,maar ook heel veel op de vloeren in de pashokken.
Ik ben in contact gekomen met een verkoopster,deze mensen worden de huid vol gescholden als ze de klanten attenderen op het feit , dat ze de kleding moeten ophangen aan het rek waar ze het vandaan gepakt hebben,het probleem ligt waarschijnlijk aan de verantwoordelijkheid van de klanten,maar door onderbezetting van personeel komen de verkoopsters niet toe aan een goed advies voor de klant en ook niet om de rommel die diezelfde klanten maken weer op te ruimen,misschien moeten de mensen die de strategie in de winkel van uit een afgelegen kamer bepalen, zelf eens in de winkel gaan kijken waardoor ze en beter beeld kunnen vormen over de werkelijke situatie in hun winkel.HG Herman Musterd

Het zal al een heleboel ergernis weg nemen als je normaal bij de rekken in de winkel kan komen zonder op de kleding te trappen die door andere mensen daar is achter gelaten,misschien ligt mijn maat wel op de grond in plaats van in het rek,deze zou ik dan niet kopen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Delanonoah