Klacht: Rommelig en vuil

op 14 juni 2018 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag aangekomen en moet nog 3 nachten.
Bij aankomst moet je zoeken naar de ingang want deze zit aan de andere kant van het hotel. Bordje plaatsen zou helpen.
De toegang naar het hotel is onverlicht en de tegels in het toegangspas liggen los (niet een klein beetje maar heel erg), lantaarnpalen hebben geen lamp meer. Ga niet zeggen dat jullie er mee bezig zijn want dit ligt hier al maanden zo.
Water is heel bitter.
Balkon ligt vol met vogelpoep.
Hotel zeer gedateerd en soms moet je zoeken naar deuren. Dit verandert als je het concept door hebt.
Ik had niet op de snelweg gerekend maar dat is mijn eigen fout.
Ik vind het hotel duur voor het gebodene.
Morgen ontbijt – afwachten

Gewenste Oplossing:

Veiligheid verbeteren. Pad maken.
Schoonmaken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vosje26