Klacht: Rolstoel, verpleegartikelen.

op 21 juni 2014 over Vegro in de categorie Medische produkten

Op 26 maart jl. heb ik een rolstoel in bruikleen genomen vanuit een thuiswinkel in Rotterdam [Schiebroek]. De rolstoel met bijbehorende beensteun is ons zeer zwaar tegen gevallen. Nu komt het.
1 De banden waren zeer zacht, allebeide groten wielen ging zeker nor wel meer dan de helft aan lucht in.
2 De rechten beensteun waar me been op moest liggen glee er telkens vanaf, omdat de steun niet goed vlak lag en ook nog los zat. Het mechanisme hebben we ter plaatsen een ondersteuning gegeven met wat karton als correctie.
3 Rolstoel vooruit douwen is al een handicap, het voort douwen van de stoel is zeer zwaar en trok naar links.
4 als laatste, deze rolstoel is ongeschikt voor in het openbaar, De rede is wel, bij het minst geringste obstakel kukkel de rolstoel met een gestrekte been zo voorover, dit met een gebroken been kan ik u wel vertellen dat dit echt geen prettig gevoel is geweest, de worden GVD is wel meerdere malen uitgesproken.
PS. deze minderaantrekkelijke rolstoel staat als zodanig goedgekeurd bij de TD van verpleegartikelen. HOE KAN DAT?.

Bij de SEH heb ik een stel Roem krukken in ontvangst genomen om mezelf te verplaatsen.
Ik zou van Vegro een excuus willen horen voor het niet goed functioneerden rolstoel, artikelnummer 800000 UK rolstoel plus beensteun, artikelnummer 800100 UK comfort beensteunen.
Voor de reuma krukken heb ik vooruit de overheid kosten moeten maken, gezien mijn klacht stel ik het zeer op prijs, de gemaakte kosten als financiële tegemoetkoming van € 50,00.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vegro

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vegro over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vegro nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vegro in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vegro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vegro

Heeft op 05 februari 2018 om 08:53 geantwoord

Geachte heer Blik,
Dit betreft een klacht van 21 juni 2014 en de status staat nog op in behandeling. Deze klacht is volgens onze informatie reeds afgehandeld. Mocht dit niet het geval zijn of mocht u nu nog contact wensen over de inhoud van de klacht, vernemen we uiteraard heel graag van u.
Afdeling Kwaliteit
Vegro

Heeft op 05 februari 2018 om 16:54 geantwoord

Vegro.
Als de klacht door u is afgehandeld, waar kan ik u reactie terug vinden? cq, de oplossing van hier boven is namelijk geen oplossing maar een mededeling. In werkelijkheid Heeft de cliënt geen been om op te staan, en vegro MACHT. De rolstoel is en blijf voor Dhr. R. Bik een afgekeurden voorwerp.

Bericht van Vegro

2 weken geleden - Geachte heer Bik, Wij hebben u een inhoudelijke reactie per e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Vegro

Alle klachten die gemeld zijn door bik