Klacht: rolstoel met e-fix

op 10 februari 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

eindelijk de rolstoel opgehaald bij medipoint in arnhem op de hazenkamp. een rolstoel met e-fix systeem ik had geen andere keus voor een andere rolstoel.
dus hier moet je het maar mee doen
ben hier al een jaar mee bezig.
ik had natuurlijk voor een volwaardige rolstoel gekozen met vering en verlichting en knipperlicht.
de stoel bevalt voor geen meter het trilt en stuitert aan alle kanten ik krijg hier nog meer pijn van in de rug en mijn schouders en mijn enkels doen pijn van de accu want die hangt verkeert.
nu zeggen ze je heb er voor getekend en moet je maar bezwaar aantekenen als je het er niet meet eens bent.
en hoe de stoel is afgeleverd lijkt ook nergens op,de bevestiging van de bedieningskast heeft medipoint er zelf opgemaakt en is niet origineel zoals het hoort de spatborden ook niet zijn ook helemaal scheef uitgezaagd en de armleuningen zijn te lang.terwijl ik ook om korte heb gevraagd de accu hangt te ver naar voren die drukt in mijn enkels en doet pijn.
en de knop van de joystick is te klein
nu zegt medipoint dat invacare dit zo heeft gedaan.
en invacare zegt neee zoiets leveren wij niet af het is schandalig zegt een service engineer van invacare.
er word niet naar je geluisterd bij medipoint vandaag heb ik het weer tegen de adviseur gezegt maar die gooit gewoon de haak erop.
deze adviseur kan zelf nog geen stoel opmeten daar heeft hij iemand van invacare bij nodig schandalig dat noemt zich adviseur.ik kom hier niet mee verder als ik bel is hij altijd met een passing bezig,raarr als je nog geen stoel kunt opmeten.
en ik moet maar aan invacare vragen of de accu schuin mag hangen want het kan niet op de achter as want dan komt die op de grond. dit kan wel zegt invacare
en de knop van de joystick ik moet maar vragen of de service monteur er nog een in de bus heeft liggen dit kan natuurlijk niet he die moeten zei ook bestellen.
een afspraak maken lukt niet met medipoint
of je moet weer weken wachten
terwijl ik bij invacare gelijk terecht kan..als medipoint maar de opdracht geef maar dat doen ze niet.
hoop op een snelle oplossing
foto 1 is zoals het moet orgineel.
foto 2 is het werk van medipoint.
dit zeg denk ik wel genoeg dacht ik.
foto 2 is helaas niet te zien
dit is geen langdurige adequate oplossing waar de gemeente dan naar zoekt zeggen ze.
er zit natuurlijk ook geen vering op deze rolstoel en kan er ook niet opgemaakt worden.

ben tevreden als invacare in ede dit probleem op los dit kan zo onder het genot van een kop koffie.
met alvast dank aan gerrit van hes van INVACARE.
een andere elektrische rolstoel zou wel de oplossing zijn bijvoorbeeld de quikie puma 40f
maar ja ik had geen andere keus .
waarom weet ik niet
nu moet ik van de wmo(het wijkteam kronenburg maar een bezwaar indienen als ik het niet mee eens ben.
kun je weer opnieuw beginnen ben ik weer een jaar verder .
(wat een medeleven met de gehandicapten medemens)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door willy b