Klacht: rolstoel die stilstaat

op 15 juni 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik heb sinds 20 Mei een Alex rolstoel die op langere afstanden ineens stil staat omdat de accu leeg is, volgens medipoint is dit normaal en moet ik hem regelmatig leegrijden en dat ik dan zomaar ergens stilsta is mijn probleem, dit is natuurlijk te gek voor woorden, ik ben er twee keer mee weggeweest de eerste keer stond hij na 20 minuten stil de tweede keer na ongeveer een half uur. Volgens de fabrikant moet ik er 35 km mee kunnen rijden. Daar komt nog bij dat ik niet meer thuis kan komen Medipoint kan wel mijn stoel meenemen, maar mij niet want ik kom de bus niet in de regiotax waar ik dan anderhalf uur op moet wachten en die mij ook geld kost wil mij ook niet meer meenemen want de stoel gaat in zijn vrij heel zwaar en stuurt niet.en door alle oponthoud verliezen ze te veel tijd waardoor de rittijden in gevaar komen..Ik wil gewoon dat er een goede accu in mijn stoel komt want dat is gewoon het probleem.Er zit een oude in.dat kan niet anders

wanneer er een goede volle accu in de stoel komt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 21 juni 2017 om 14:52 geantwoord

Geachte mevrouw Lek-Hertroys,

Uit onze gegevens blijkt dat uw klacht is besproken en behandeld, daarmee is ook uw klacht destijds opgelost.
Gezien de klacht is opgelost gaan wij over op het sluiten van de klacht.

Met vriendelijke groet
Medipoint Klachtenregistratie

Heeft op 27 juni 2017 om 17:49 geantwoord

Ik neem aan dat het over de accus ging, alleen al het feit dat jullie in eerste instantie inferieure accus in een stoel doen is schandalig, het smoesje dat je de stoel eerst 14 keer leeg moet rijden slaat natuurlijk nergens op. Ik rijd al meer dan 32 jaar in electrische stoelen en heb nooit dat rare advies gekregen je kon er meteen uren in rijden.

Alle klachten die gemeld zijn door lekkers 2