Klacht: Rolstoel

op 24 juli 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rolstoel aangevraagd voor een week van 10 t/ 18 juli. Afspraak we zouden hem bij de receptie zetten voor ophalen. Word hij maandag opgehaald, wat blijkt 2weken betalen. Dat was niet niet de afspraak. Niemand die gezegd heeft, dan worden 2weken gerekend. U had met mijn dan de afspraak kunnen maken dat het maar tot zaterdag kon.
Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,
H. Schut.(dochter)

Gewenste Oplossing:

Graag betalen voor 1week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van medipoint

3 weken geleden - Vandaag telefonisch contact gehad met klant en overeenstemming bereikt over een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachtafwikkeling Medipoint

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie Schut