Mijn Klacht:
Anderhalf jaar geleden een Gazelle Orange C7 met roller-brake remmen gekocht. Interessante prijs en degelijke fiets.
Na een jaar werken de remmen niet meer naar behoren. Met beide remhandles volledig ingeknepen kan eenvoudig door de rem heen geduwd worden. (remkabels zijn correct afgesteld).
Dit probleem gemeld bij een verkooppunt van Fietswinkel.nl. Zij geven aan dat dit niet zou mogen en verwijzen naar de klantenservice. De klantenservice neemt de klacht aan en geeft aan dat door een technische medewerker teruggebeld zal worden. Er wordt niet teruggebeld maar wel een mail gestuurd met de mededeling dat remkabels slijtageonderdelen zijn en daar geen garantie op zit. Nu gaat het om de remmen zelf en niet om de kabels. Verkeerde diagnose dus. Na een retourmail met verzoek om telefonisch contact en de opmerking dat de diagnose wat voorbarig is wordt door Fietsenwinkel.nl wederom negatief per email gereageerd.
De klantenserivice van Gazelle geeft aan dat het euvel met de roller-brake remmen niet hoort en binnen de garantie van 2 jaar valt.
Gewenste Oplossing:
Werkende roller-brake remmen en een prettige klantenservice.
