Klacht: Rolgordijnen terug brengen later dan 7 werkdagen

op 15 maart 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Midden in onze verhuizing kochten wij bij Leenbakker onder andere twee rolgordijnen. In de veronderstelling dat wij nauwkeurig de ramen hadden opgemeten waar de rolgordijnen voor moesten. Toen wij enkele maanden later dan gepland er aan toe waren om de rolgordijnen op te hangen. Bleek dat de rolgordijnen toch niet helemaal juist waren. En dus de bon opgezocht, de terug breng termijn was door alle drukte van de verhuizing inmiddels al wel verstreken maar zo dachten wij daar doen ze vast niet moeilijk over. Er mankeert niets aan de rolgordijnen, keurig in de verpakking. En de bon hadden we nog. Maar daar dachten ze bij Leenbakker heel anders over. Nee, mevrouw u bent toch echt drie maanden te laat. Ga maar klagen bij de klantenservice. Natuurlijk hebben wij dat gedaan maar deze vond het belachelijk dat we naar de klantenservice werden verwezen. Want dit moest het filiaal zelf oplossen. Dus weer naar het filiaal waar we niet al te vriendelijk te woord werden gestaan. We stelden nog voor om ter plekken wat anders te kopen voor dat bedrag. Als je net verhuisd bent heb je nog zat nodig. Maar nee dat kon allemaal echt niet. Terwijl ze de rolgordijnen zo weer in de winkel kunnen hangen en verkopen zitten wij nu met ongebruikte rolgordijnen waar we niets aan hebben.

Rolgordijnen retour en geld terug of rolgordijnen retour en tegoedbon van de winkel of ter plekken iets anders aanschaffen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door GrootImmink