Klacht: Rolgordijn bestelling

op 11 oktober 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 oktober een rolgordijn besteld in het net opnieuw geopende filiaal in Dordrecht.
Personeel wist niet hoe het pc systeem werkte, duurde erg lang en gaf mij al een onprettig gevoel. 3 dagen later werd ik ineens gebeld door het filiaal Capelle ad IJssel. Geen idee waarom, ik woon in Dordrecht en ben daarom daar naartoe gegaan. Van mijn aanbetaling was niets terug te vinden in het systeem dus nu is mijn bestelling nog niet in productie gegaan.
Meerdere keren gebeld met beide filialen die duidelijk niet goed met elkaar communiceren en allemaal iets anders zeggen.
Nu is het nog steeds niet duidelijk of en wanneer mijn rolgordijn in productie gaat.
Erg slechte communicatie.
Ik denkt niet dat ik nogmaals een bestelling plaats via Leenbakker Dordrecht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zsm mijn bestelde rolgordijn ontvangen uiteraard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angiepangie1980