Klacht: Rolgordiijn

op 17 juli 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ruim twee jaar geleden hebben wij voor ons huis rolgordijnen op maat laten maken bij Leen Bakker. Nu is er een onderdeel van het rolgemachnisme dat zich in de buis bevindt afgebroken. Zonder me er veel in te verdiepen heb ik het geheel ter reparatie aangeboden. Nadat we de eerste verkoopster hadden weten te passeren, die aangaf dat er geen reparaties werden gedaan, kwamen we bij de tweede. Deze was een stuk bereidwilliger en heeft de moeite genomen contact op te nemen met de fabrikant. Keurig teruggebeld met de mededeling dat de reparatie 130 euro zou gaan kosten. Tijd dus om mezelf maar te gaan verdiepen in het mechanisme. Wat bleek was dat er een demontabel kunststof onderdeeltje gebroken was. Het zou toch getuigen van klantgerichtheid als dit onderdeeltje van een paar euro als alternatief voor een reparatie werd aangeboden. Dan realiseer je zomaar een tevreden klant en kom je in de buurt van “de warme Douche”.

Setje reserve onderdelen voor een volgende keer

Alle klachten die gemeld zijn door ballenzaak