Klacht: Rokende chauffeur

op 28 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

voor de tweede keer deze maand werd ik geconfronteerd met een chauffeur die gewoon zit te roken terwijl hij passagiers vervoert. Ik heb op mijn eerste melding nooit antwoord gekregen van Arriva en vandaag mijn tweede melding ingediend ben benieuwd. Omdat ik met krukken loop zit ik voor in de bus bij de ruimere zitplaatsen en heb daardoor extra last van de rook. Het betrof dezelfde lijn nl lijn 4 tijdstip 6.50 uur busnummer 8857

Als ik geen rokende chauffeurs meer aantref in de bussen van Arriva. Het bedrijf zou hier nu echt eens wat aan moeten doen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste paul1958, Oh jee! Niet leuk om te lezen dat je tijdens de reis een rokende buschauffeur treft. Roken tijdens het vervoeren van passagiers is niet de bedoeling. Ik wil de klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat de situatie met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Kun je aangeven vanaf welke halte lijn 4 vanochtend om 6:50 vertrok en in welke richting je wilde reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht paul1958

2 maanden geleden - Beste MR ik ben opgestapt op de halte Gildenburg in de richting van het station via onder andere de Rietzoom Landlust straat etc. ik ben uitgestapt bij de halte Ridder van Catsweg Vriendelijke groeten Paul

Arriva

Heeft op 28 juli 2017 om 08:13 geantwoord

Beste paul1958,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb de klacht doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 28 juli 2017 om 08:16 geantwoord

Fijn dat Arriva dit op deze wijze oppakt echter ben ik geen gebruiker van Facebook en ook niet van Twitter beetje jammer dat je alleen via die media kunt communiceren. Ik ben niet van plan een account te nemen bij deze beide sites.

Alle klachten die gemeld zijn door paul1958