Klacht: Roest in de vaatwasser

op 11 mei 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 7 mei 2015 een nieuwe vaatwasser gekocht , van het geweldige merk Whirlpool , deze is door ons aangeschaft bij bcc te Hengelo Overijssel .
Naar een aantal maanden gebruikt te hebben begon de ellende , roest in de vaatwasser , hierover contact opgenomen met Bcc , deze hebben het gemeld bij Whirlpool , en weken later eindelijk een monteur op de stoep.
Deze heeft even gekeken , en het roest verwijdert , . klacht verholpen helaas voor korte duur , weer roest in de vaatwasser , ik heb het bovenstaande weer gemeld , weer kwam er een monteur , de fout zou bij ons zelf liggen , wat een … van een vent , we moesten maar geen zout meer bijvullen . dit was de oorzaak van de roestvorming in de vaatwasser , de roest is nu in totaal 4 keer verwijdert ,in een jaar tijd . Whirlpool geeft als mening , de roest is niet afkomstig door een fout in de vaatwasser , maar door verschillende metalen die met elkaar gemengd worden tijdens het afwassen , Dus einde verhaal en weg is het geld, ook hebben wij extra service plus polis afgesloten op dit geweldige apparaat , maar is dus ook weg gegooid geld , en bcc treft geen blaam , nee hoor die verkopen alleen maar deze shit , Niet goed geld terug , één grote leugen

Ik ben tevreden wanneer de vaatwasser geruild word tegen een andere vaatwasser eventueel met bij betaling van mijn kant .
Maar ik wil van de Whirlpool vaatwasser af .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mauc