Klacht: Roekeloos rijdende chauffeur

op 14 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat 13 december is de bus van schoonhoven naar utrecht om 18:20 in bus 1020. de chauffeur van de bus was steeds aan het bumperkleven. ik zat rechts helemaal vooraan. en kon duidelijk zien de buschauffeur veel te dicht op z’n voorganger reed. na bushalte ijselstein moest de bus die voor onze bus reed remmen, maar omdat de chauffeur er zo dicht op reed moest die vol in de rem om een aanrijding te voorkomen. toen hem ik aangegeven dat ik het fijn zou vinden als hij wat meer afstand zou houden. daar reageerde hij toen niet op en liet ik het erbij. later in utrecht nadat de chauffeur voor de 3e keer door rood reed. sprak ik hem er weer op aan dat dit niet een normale manier van rijden was. en dat het eigenlijk onverantwoord is. en kreeg daarop de opmerking dat ik mij niet met zijn werk moest bemoeien.

Als de chauffeur erop aan gesproken word. Dit is niet hoe je als beroepschauffeur rond rijd. en helemaal niet met een bus! je hebt dan de verantwoordelijkheid over meer mensen dan alleen jezelf. Tot mijn spijt heb ik er geen beelden van gemaakt. maar de volgende keer ga ik dat wel doen. want dit kon echt niet ik rij nu al 3 jaar heen en weer met de 195 maar heb dit nog nooit meegemaakt!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniowww