Klacht: Rode fluitketel

op 09 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 januari 2017 heb ik een rode fluitketel via Lidl ONLY gekocht

Prachtig maar anno juli 2017 is de rode fluitketel gedeeltelijk met zwarte vlekken (van binnenuit) bedekt.

Jammer maar ik ben wel teleurgesteld dat het maar van korte duur is geweest.
Graag oplossing voor het probleem

Gewenste Oplossing:

Graag een andere ketel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 augustus 2017 om 19:35 geantwoord

Ik heb op 27 juli j.l. Een email gestuurd met de fluitketel die zwart is uitgeslagen.
Tot nog toe geen reactie gehad

, mijn klachtennummer is 26803170
Ik zal nogmaals mijn foto doorsturen

Alle klachten die gemeld zijn door Ol@v22303