Klacht: Robuuste Galaxy X Cover 3 maakt naam niet waar

op 15 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Vorig jaar heb ik de Samsung Galaxy X Cover 3 aangeschaft, juist vanwege het robuuste karakter van deze smartphone (“bouwvakkerstelefoon”). Volgens de specificaties heeft deze telefoon een MIL STD 8106-certificaat, dat betekent dat de telefoon dus vallen tot 1,2 meter zou moeten overleven. Vorige week is de telefoon vanaf mijn knie via het opstaande portier uit de auto gegleden (ca. halve meter hoogte) op stenige ondergrond. Er kwamen gelijk twee barsten in het scherm. Ik ben nu toch wel erg teleurgesteld in deze telefoon want deze maakt de belofte dus absoluut niet waar.
Ik heb hierover vandaag telefonisch contact gehad met Samsung maar de klantenservice van Samsung kan hierin niets voor mij betekenen, het valt vermoedelijk onder gebruikersschade, dat zou een Samsung-servicepunt moeten beoordelen maar dan moet je het apparaat zelf erheen brengen, telefonisch contact met zo’n punt is niet mogelijk. En dichtsbijzijnde punt is op 30 km dus dat brengt ook kosten met zich mee + dan nog de kosten van schermvervanging.
Ik wilde bij Samsung zelf een klacht indienen dat de telefoon helemaal niet zo robuust is als die verkocht wordt, maar emailen kan niet meer (“wordt niet meer gelezen”). De medewerkster van Samsung verwees mij dan ook naar klant.nl.

Ik ben tevreden als het scherm kosteloos vervangen wordt door een echt robuust scherm en dat de kosten voor de ophaalservice van Samsung ook voor rekening van van Samsung komen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingekoning