Klacht: Robitstofzuiger welke niet werkt

op 20 september 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 22 augustus mijn bestelde robotstofzuiger ontvangen en die heeft juist geteld 20 minuten gewerkt en doet nu niks meer – ik heb reeds 2 mails gestuurd naar groupdeal maar nog steeds geen enkele reactie of antwoord ontvangen- hopelijk kunnen jullie mij verder helpen want meer dan 100 euro betalen voor iets dat maar 20 minuten werkt is toch teveel van het goede

Graag ons geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 26 september 2017 om 14:54 geantwoord

Beste mevrouw van der Aa,

Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat uw stofzuiger na 1 keer gebruik al gebreken vertoonde.
Het probleem is bij de leverancier voorgelegd en zojuist hebben wij u de terugkoppeling van de leverancier toe gemaild.
De stofzuiger kan ter reparatie opgestuurd worden zodat het gerepareerd of omgeruild kan worden.

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kikkerke