Klacht: Robitstofzuiger welke niet werkt

op 20 september 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 22 augustus mijn bestelde robotstofzuiger ontvangen en die heeft juist geteld 20 minuten gewerkt en doet nu niks meer – ik heb reeds 2 mails gestuurd naar groupdeal maar nog steeds geen enkele reactie of antwoord ontvangen- hopelijk kunnen jullie mij verder helpen want meer dan 100 euro betalen voor iets dat maar 20 minuten werkt is toch teveel van het goede

Gewenste Oplossing:

Graag ons geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 26 september 2017 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van der Aa,

Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat uw stofzuiger na 1 keer gebruik al gebreken vertoonde.
Het probleem is bij de leverancier voorgelegd en zojuist hebben wij u de terugkoppeling van de leverancier toe gemaild.
De stofzuiger kan ter reparatie opgestuurd worden zodat het gerepareerd of omgeruild kan worden.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kikkerke