Mijn Klacht:
UPDATE
Na het lezen van deze review werd de klacht binnen twee dagen opgepakt door het management van Roamler. Vergoeding voor de schade en een boeket met excuuskaartje ontvangen namens Roamler, Ikea en Alicia insurance.
Monteur (niet Nederlands sprekend) komt in opdracht van Ikea een kast monteren, beschadigd nieuw laminaat en plafondplaat. Ikea verwijst me (zonder excuus) Door, Roamler verwijst me (zonder excuus) naar hun verzekeringsmaatschappij door. Na vier mails aan ene Mandana, (waarin ik nog net niet mijn bloedgroep als bewijs moet aanleveren) krijg ik de reactie dat ik: 1. Meer begrip moet hebben voor hun traagheid, 2. Ik geen slachtoffer maar ‘dader’ ben, aangezien het blijkbaar ‘racistisch’ is om te verklaren dat communicatie met de monteur moeizaam was aangezien deze de Nederlandse taal niet goed beheerste.
Totale schadepost: 1250 euro voor een kast inclusief montage bij Ikea/Roamler Tech, een beschadigde laminaatvloer, een beschadigd plafond en totaal geen coulance (laat staan excuses of een vergoeding) vanuit Ikea/Roamler en de verzekeringsmaatschappij.
Zeer treurig, eerste en laatste keer dat ik bij deze onbeschofte bedrijven een dure aankoop heb gedaan.
Gewenste Oplossing:
Een schadevergoeding en uitgebreide excuses van RoamlerTech en hun verzekeringsmaatschappij!!!