Klacht: Absurd klantonvriendelijk

NaomivanNijnatten op 22 januari 2024 over Roamler Tech in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UPDATE

Na het lezen van deze review werd de klacht binnen twee dagen opgepakt door het management van Roamler. Vergoeding voor de schade en een boeket met excuuskaartje ontvangen namens Roamler, Ikea en Alicia insurance.

Monteur (niet Nederlands sprekend) komt in opdracht van Ikea een kast monteren, beschadigd nieuw laminaat en plafondplaat. Ikea verwijst me (zonder excuus) Door, Roamler verwijst me (zonder excuus) naar hun verzekeringsmaatschappij door. Na vier mails aan ene Mandana, (waarin ik nog net niet mijn bloedgroep als bewijs moet aanleveren) krijg ik de reactie dat ik: 1. Meer begrip moet hebben voor hun traagheid, 2. Ik geen slachtoffer maar ‘dader’ ben, aangezien het blijkbaar ‘racistisch’ is om te verklaren dat communicatie met de monteur moeizaam was aangezien deze de Nederlandse taal niet goed beheerste.

Totale schadepost: 1250 euro voor een kast inclusief montage bij Ikea/Roamler Tech, een beschadigde laminaatvloer, een beschadigd plafond en totaal geen coulance (laat staan excuses of een vergoeding) vanuit Ikea/Roamler en de verzekeringsmaatschappij.
Zeer treurig, eerste en laatste keer dat ik bij deze onbeschofte bedrijven een dure aankoop heb gedaan.

Gewenste Oplossing:

Een schadevergoeding en uitgebreide excuses van RoamlerTech en hun verzekeringsmaatschappij!!!

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roamler Tech

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roamler Tech over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roamler Tech nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NaomivanNijnatten