Klacht: Roamingkosten buitenland

op 09 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al vanaf 2006 klant hij Tele2
In de zomer dit jaar ging ik naar het buitenland ik kocht een extra internet bundel
Zodat ik bereikbaar was voor mijn familie.
Normaal gesproken komen er geen extra kosten bij het internet gebruik als je bundel op is.
Dus bij de grens van Spanje was mijn bundel op.
Dus kan ik geen gebruik maken van hetbinternet tenzij ik een extra bundel koop.
Dus we gingen de veerboot op en zodra ik aan kwam in Marokko deed ik er een kaartje van Marokko in.
Later zag ik op mijn Tele2 ap dat er kosten bij zijn gekomen. Ik belde meteen tele 2 op.
Die zeiden dat ze niks konden doen.
Zodra ik in Nedetland aankwam hebbik verschillende keren met Tele2 gebeld maar ze zijn slecht bereikbaar. Ik kreeg elke keer een bandje die zei dat de lijnen bezet zijn en of ik een ander keer kon bellen. De andere keren kreeg ik te horen dat ik 10 min moest wachten maar dat waren er uiteindelijk meer als 20 min.
Ik werk veel dus het lukte me niet om ze aan de lijn te krijgen. Maar op 9 oktober 2017 heb ik een dag vrij genomen om dit op te lossen.
Maar ik werd van het kasje naar de muur gestuurd.
Dus het is nu inmiddels naar het incassobureau gestuurd.

Ik ben tevreden als de incassokosten en de extra raoming kosten eraf gaan!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Souraya