Klacht: Opstapje

Thekla12 op 16 januari 2018 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Op 30 december j.l. heb ik in Duitsland bij de RM winkel een opstaptrapje gekocht. Bij thuiskomst haalde ik deze uit de verpakking en bleek één poot helemaal doormidden te zijn. Ik heb meteen een email verstuurd naar RM met mijn enorme teleurstelling, en dat ik graag een nieuw opstaptrapje zou willen ontvangen, welke wel heel is. Hier kreeg ik geen enkele reactie op… Een aantal dagen later heb ik wederom een email verstuurd, na een paar dagen kreeg ik een email terug dat ik hiervoor niet moest zijn in Nederland maar mij moest wenden tot de winkel in Duitsland waar ik het opstaptrapje heb gekocht. De persoon in kwestie zou mijn email doorsturen naar de winkel in Duitsland en gaf aan dat ik hier spoedig van zou horen. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder, en heb ik nog steeds niets vernomen. Ik voel mij niet echt serieus genomen, en wil nu graag een oplossing voor een duur kapot opstaptrapje welke ik totaal niet kan gebruiken.

Omwisseling met een opstaptrapje welke wel heel is (hierbij is terug rijden naar Duitsland geen optie)

Alle klachten die gemeld zijn door