Klacht: Kleed Las Dahlias

alida den hoed op 02 januari 2023 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vele pogingen gedaan Rivieramaison te mailen, wat gewoon niet lukt, alle emailadressen die zij geven kloppen niet. Alles komt terug
Wij hebben 2 maanden geleden het kleed Las Dahlia’s in onze woonkamer neergelegd. en nu is ons vinyl wat er dus onder ligt helemaal beschadigd, met hele lange sporen die er als een soort van print nu instaan. Het vervelende is dat wij gaan verhuizen en dus dat vinyl nu waardeloos is geworden i.v.m. de overname. Wij zijn al op leeftijd en zeer zuinig op spullen , nog nooit zo iets meegemaakt.
Fam. den Hoed Capelle aan den IJssel

Gewenste Oplossing:

Geld terug en kleed terug nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alida den hoed