Klacht: Drie facturen ontvangen en maar 1 bestelling gedaan

Riannelamper op 07 januari 2019 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 1 bestelling geplaatst bij Riviera Maison. Via klarna heb ik 3 facturen ontvangen. Ik heb gemaild voor de kerst en na een week kreeg ik het antw dat er twee orders waren en als ik retour zou sturen dan zouden ze de facturen annuleren. Riviera Maison heeft dus 2 orders in het systeem staan, van klarna ontvang ik 3 facturen. En ik heb 1 bestelling geplaatst. Nu probeer ik vanaf de kerst al al een oplossing te krijgen maar ik krijg op geen enkele manier reactie. Ik weet niet meer wat ik ermee moet maar ik zit nog wel met 3 facturen in mijn maag.

Gewenste Oplossing:

Als 2 facturen geannuleerd worden. In het systeem is ergens iets heel erg mis gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door