Klacht: River Island bestelling

op 20 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste Adyen,

Er is zojuist geld van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik de bestelling van de river Island kon bevestingen. Er is dus geld van mij afgeschreven zonder dat ik mijn bestelling zal krijgen. Wel 72 euro.

Als ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 21 september 2016 om 10:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft een iDeal betaling gedaan aan River Island. River Island heeft inmiddels het volledige bedrag teruggestort op uw rekening. U zult dit binnen 1 a 2 werkdagen op uw rekening hebben. Voor meer informatie over deze betaling, of het inschieten van een nieuwe betaling, kunt u contact opnemen met River Island.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door saraklacht