Mijn Klacht:
Woensdag 24 mei jl wilde ik mijn pluim verzilveren en gebruiken om mezelf te verwennen met producten van Rituals. Via de site van pluim.nl kan je rechtstreeks naar de site van Rituals en op zoek naar producten. Echter toen ik wilde “betalen” kreeg ik dat niet voor elkaar. Nadat ik er een belletje naar de klantenservice van Rituals aan had gewaagd, werd mij gezegd (nadat er overlegd was met een collega) dat de pluim eerst geactiveerd diende te worden. Dit bleek niet het geval te zijn.
Na nogmaals gebeld te hebben met de klantenservice (en er wederom navraag gedaan diende te worden bij een collega), werd mij na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen verteld dat het niet mogelijk was om de pluim online te verzilveren en dat ik daar toch echt voor naar een winkel moest komen.
Heb aangegeven dat het misschien een tip is voor Rituals om daar iets mee te doen, aangezien er binnen een straal van 40 km van mijn woning geen winkel is.
Gewenste Oplossing:
Als de pluim online inwisselbaar is en al het personeel bij de klantenservice goed op de hoogte is, voordat men zelfstandig aan het werk mag daar.
