Klacht: bestelling niet doorgekomen, oplossing slap

op 14 februari 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

woensdag 12 februari bestelling gedaan, zou donderdag geleverd worden. Meteen betaald via ideal. donderdag niets binnen, gebeld (zouden tot 21:00) bereikbaar zijn maar waren gesloten, contactformulier ingevuld en chat gestuurd via facebook.Daarop kreeg ik vrijdag 14 februari antwoord met sorry bestelling is niet doorgekomen, voor het ongemak 10% korting en opnieuw bestellen. Zelfde bestelling proberen te doen met 10% korting, is het bedrag te laag om het cadeau wat ik erbij kreeg te ontvangen en moet ik dus iets meer bestellen om daar gebruik van te kunnen maken, Ook is het geld nog niet terug gestort en ga ik mijn producten (cadeautje voor vandaag) niet meer optijd krijgen. Slappe oplossing voor zo’n groot bedrijf.

Gewenste Oplossing:

wanneer ze mij mijn originele bestelling inclusief de 10% korting voor het ongemak sturen, en mijn geld terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariannevankol