Klacht: Rit vervalt

op 06 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Goedemorgen NickEberhard, Dat klinkt niet goed! Met welke buslijn wil je reizen en waar naar toe? Met vriendelijke groet, Jan Medewerker klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht NickEberhard

3 maanden geleden - Goedemorgen, Het gaat over de 326 van 00.53, de laatste bus, van Oosterhout naar Geertruidenberg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 september 2018 om 07:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie dat deze bus van lijn 326 door een technische storing niet heeft gereden. Dat je hierdoor zo'n vervelende ervaring hebt gehad is niet prettig om te lezen. Dit zal ik melden. Excuses voor het ongemak dat je vannacht hebt ervaren!

Met vriendelijke groet,

Jan
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door NickEberhard