Klacht: ringen

op 26 juli 2017 over Juwelier Madena in de categorie Juweliers

Ik was op zoek naar verlovingsringen en na wat hulp had ik de ringen gevonden waar briljantjes in zaten die precies hetzelfde waren bij elkaar. De ring van mijn vriendin moest kleiner gemaakt worden. Voor mijn vakantie was de ring kleiner gemaakt, maar de briljantjes waren eruitgevallen tijdens het kleiner maken van de ring waardoor ik na mijn vakantie terug ben gegaan om de briljantjes er alsnog in te laten zetten. Op de afgesproken dag (vrijdag) dat ik ze kon ophalen heb ik ze gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik ze pas dinsdag kon ophalen. Ik zou gebeld worden, maar dat waren ze vergeten.

Op de desbetreffende dag kwamen mijn vriendin en ik bij de winkel en we kregen de ringen, maar we kregen ze niet zoals ik ze had uitgezocht. Op de ring van mijn vriendin zaten andere briljantjes dan dat ik in eerste instantie had uitgezocht. Ons werd verteld dat het moeilijk (maar niet onmogelijk wat je later in de tekst kan lezen) was om dezelfde briljantjes erin te zetten. er is iets anders ingezet zonder dat van te voren te overleggen met ons. Hier ben ik niet over gebeld. Mevrouw gaf aan dat we hier juist blij mee moesten zijn, omdat deze briljantjes duurder waren, maar daar gaat het ons helemaal niet om. Wij wilden gewoon exact dezelfde ringen. Later gaf ze aan dat die briljantjes ook in mijn ring gezet konden worden, maar dat zou dan nog 175 euro kosten.

De vrouw in kwestie gaf aan dat ze toch nog iets kon veranderen aan de ring, maar toen we daar over door gingen vragen kwam ze weer op een heel ander verhaal uit en ging ze niet door over die kwestie. En als ze dat had kunnen doen dan hadden ze dat meteen vanaf het begin moeten doen.

Wat bij ons steekt is dat we niet op de hoogte zijn gesteld van de veranderingen, maar het op het laatste moment pas horen en dat we niet het product krijgen wat we wilden hebben.
Er werd ook geen enkele keer excuses aangeboden.

Ik zou tevreden zijn als we een ring krijgen van ze die precies hetzelfde is als hoe die van mij eruitziet alleen dan in de maat van mijn vriendin ( maat 15 ).

Alle klachten die gemeld zijn door jerry-26